Dutch English Indonesian

ANBI nr. 59514
RSIN nr. 8197.94.211

Aanbevelen

Klik hier om deze pagina aan iemand aan te bevelen.

Briefkaartactie

Stichting Wahyu met Kunstenaars Horst aan de Maas
In januari 2017 wordt bekendgemaakt wanneer de trekking van de loterij zal plaatsvinden. Ook de dag en plaats van de veiling van de kunstwerken is dan bekend. Een beperkt aantal briefkaarten/loten is nog beschikbaar. Zoals afgesproken krijgt u hierover bericht per email of telefonisch.

U blijft van harte welkom in onze galerie Kloosterstraat 64a in Grubbenvorst
Wij willen u graag vertellen over Stichting Wahyu en ons werk op Noord Bali. Voor een persoonlijk bezoek of in groepsverband bent u altijd welkom. Maak een afspraak per telefoon 077 366 18 22 of 06 54 31 30 43 of email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.